onsdag 12 juni 2013

Personspår!!

Igår så tog Julia med oss ut i skogarna och visade oss personspår, shit! vad roligt det var. :) Inte sista gången vi gör det.
När Julia berättade hur det gick till och hur jag skulle gå spåret tänkte jag för mig själv, detta kommer ju aldrig att gå..... men så fel jag hade, Dimma hittade ju min doft och var jag hade gått, hon var även snabb i sitt spårande, hon vart helt paff när hon hittade SIN favvo leksak som bara var där i skogen helt plötsligt. Vi la två spår var åt hundarna, jag gick ett spår åt Julia och hugo, och två åt mig och Dimma, jag tänkte att det var dumt att någon annan gick spåret åt oss när det var första gången på provade på detta.

När vi hade spårat klart så körde vi lite lydnad, Dimma var redan så pass trött i sitt lilla huvud så vi tränade bara lite på linförigheten. :)

Efter detta så fick vovvarna bada och busa sig helt slut. Så kul dom hade dom små vilddjuren. :)

Tack för en rolig kväll Julia och Hugo.


Kom ihåg att jag inte har visat Dimmas snygga halsband som jag beställde fråm Minx för ett tag sedan, Dimmas kompis Meya fick sig oxå ett halsband av Gabbi. :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar