måndag 19 november 2012

Dimma fot!!

Igår var vi på öppen träning på hundarenan, vi var först på plats, och skulle bara träna 1 timme eftersom jag skulle på tjejmys med några kompisar senare.
Vi tränade fotgående å läggande under gång. :) Dimma var så duktig självklart var hon nyfiken på dom andra hundarna men ändå så var hon följsam och kontakt sökande, helst skulle hon vilja springa som en dåre och busa med dom andra hundarna men hon höll sig vid mattes sida ändå. Jag har tyckt så synd om lilla gumman när hennes klo ska läka å hon inte har fått springa omkring å busa med massa kompisar det är nästan som hon blir deprimerad när hon inte får vara ute som hon brukar, men nu äntligen så ser det så bra ut och hon är så glad som gamla vanliga Dimma igen, :D


Jag har en liten tränings film från förra veckan när vi var ute och tränade lite fot, :) jag är snorig låter hemsk på filmen och Dimma är lite döv i slutet av filmen, hehe, :) men tänkte ändå visa upp snyggingen lite. :D



Sen så har jag en annan träningsfilm från idag när jag får tråkigt på jobbet så är det bra att träna lite med Dimma, :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar